
Még egyetemisták voltunk, amikor elkezdtünk munkaerő szervezésével foglalkozni. Az első megbízásokat 2005 nyarán még mi magunk teljesítettük, majd folyamatosan építettük ki a hálózatot. Mivel se pénzünk, se kapcsolati tőkénk, se üzleti tapasztalatunk nem volt, csak a lelkesedésünkre, kitartásunkra, akaraterőnkre és a kreativitásunkra támaszkodhattunk.
Már majd’ egy éve igyekeztünk helyt állni a piacon, amikor nem kis meglepetésünkre megkeresett bennünket egy, akkor még Magyarországon is szolgáltató kereskedelmi bank. Az ország szinte egész területén, mintegy 300 településen, közel 25 ezer ügyfelük részére szerették volna kézbesíttetni az új bankkártyákat és a hozzá tartozó PIN kódokat, kétszeri kiszállítással, de a két kiszállítást nem végezhette ugyanaz a személy. Rövid, egy hetes teljesítési határidőt szabtak meg. Akkoriban a szolgáltatásunk Budapestre korlátozódott, nem rendelkeztünk vidéki irodákkal, de budapestivel sem igazán, mivel a kollégiumban, ahol laktunk, a Hallgatói Önkormányzat közösségi szobáját használtuk e célra. A vállalt feladatokat a kollégiumban lakó diákok bevonásával végeztük, országos kapcsolatunk nem volt. Mivel azonban az országos lefedettség akkor már dédelgetett álmunk volt, elvállaltuk a projektet, nem kis fejtörést okozva ezzel magunknak.
Ebben az időben a közösségi média még gyerekcipőben járt, a hagyományos hirdetési felületekkel pedig nem tudtunk volna időben elérni elég személyt. Ezért válságstábot hoztunk össze a „központi irányítóban” (HÖK szoba), elővettük a nagy fehér táblát, egy Magyarország térképet és elkezdtük megkeresni azokat a településeket, ahová ki kell szállítanunk. Majd ezt követően mindenki felírta a nagy fehér táblára, hol tanulnak ismerősei, hol laknak rokonai az országban, majd kontaktkutatást végeztünk. Ezt követően három válságstábot alakítottunk: az első feladata a létszám biztosítása, a másodiké a találkozási pontok felderítése, hogy a logisztikai folyamatokat optimalizálhassuk, valamint ők oldották meg a szállítást is. A harmadik csapat a szerződéskötéssel, az adminisztrációval és az ellenőrzéssel foglalkozott. Végül 72, szinte alvás és pihenés nélkül az irodában eltöltött óra után elkészültünk a teljes tervezéssel. A települések 95%-ára megvoltak a kiszállítóink, akik tudták a dolgukat és várták az indulást.
Ez volt az a projekt cégcsoportunk életében, ami igazi csapattá kovácsolt bennünket. Megtapasztaltuk, mekkora kitartás és akaraterő van bennünk egy igazán nagy cél elérésére. Diákadatbázisunk kevesebb, mint egy hét alatt megsokszorozódott. Ettől kezdve bármely megyében bátran vállaltunk olyan projektet, amit diákok el tudnak végezni. A főpróba jól sikerült.