Jelenlegi hely

Szőke, nagymellű rúdtáncosnő

Lakatos Zsófia, az Emerald Public Relations Kft. tulajdonos ügyvezetője
Lakatos Zsófia, az Emerald Public Relations Kft. tulajdonos ügyvezetője
„Minden rendben lesz, nyugtattam magam, biztosan nem csak szingli nők hívják majd a férjem…”

 

Az úgy kezdődött, hogy a férjem a vendéglátásban dolgozott, főleg éjszaka. Ez nem túl szerelem- és családbarát munka, rágtam is a fülét rendesen, hogy nőjön fel végre, és találjon nappali munkát, mint minden „rendes” ember, 9-től 6-ig.

Sokat tipródott azon, hogy mit csináljon. Nem azért, mert nem ért semmihez, hanem azért, mert mindenhez ért. Majdnem mindenhez. Én is sokat tipródtam, vajon milyen munkát tudnék elképzelni neki: értsd, melyik munka az, ahol keveset kell dolgozni sok pénzért és legális. Elég gyorsan eljutottunk odáig, hogy vállalkoznia kell. Úgyis van már egy cégünk – az Emerald PR –, hát legyen ebből egy spin-off. De mi?

Mi az, amiből nincs ma elég, amire lehet kereslet? – morfondíroztam, amikor beugrott: az IGAZI FÉRFI hiánycikk. Az igazi férfi, aki megszerel, elintéz, becsavar, felszögel, összerak. Az igazi férfi, aki ezermester, aki segít a bajban, a házban és a ház körül. Csináljunk hát ezermester vállalkozást!

Gyors piacfelmérés, s kiderült, hogy bár van néhány szereplő a piacon, bőven van hely új belépőknek. Kibújt belőlem a kommunikációs szakértő és azon gondolkodtam, hová pozícionáljuk a vállalkozást és mi legyen a USP. A USP, azaz Unique Selling Proposition azt jelenti, miben más a termékem, mint mindenki másé.

Mondhatnám, hogy sokáig gondolkodtam, de valójában 23 másodperc alatt kitaláltam. Az én férjem egy veszettül jóképű, magas, izmos és erőteljes kisugárzású férfi, így gyorsan eldöntöttem, hogy a szexi kinézete lesz a mi egyedi szolgáltatási ajánlatunk és a szingli nők a célcsoport. A 25. másodpercben már el is vetettem az ötletet: meg vagyok őrülve, hogy önként felajánljam az uram a konkurenciának?

De mivel megbízom benne és egyébként is, csak a szép, szőke, nagymellű nők jelenthetnek bármilyen kihívást, elég gyorsan túllendültem ezen a problémán és már meg is alkottuk a vállalkozás nevét: Férfimunkák. Lefoglaltam a www.ferfimunkak.hu domaint – meg néhány sikamlós címűt a biztonság kedvéért –, megírtam a szöveget és elkészültek a fotók. A barátaim az első hirdetést látván csak ennyit kérdeztek: ez olyan, mint a puncs.hu, csak férfiben?

Minden rendben lesz, nyugtattam magam, biztosan nem csak szingli nők hívják majd a férjem, hogy fúrja fel a függönykarnist.  A szemeim előtt megjelent a kedves idős házaspár, akinek a komódja esett szét, esetleg az újat kell a falhoz rögzíteni, és nincs minden háztartásban ütvefúró…

Az első megrendelő a Férfimunkák piacra lépése utáni harmadik napon jelentkezett. Egy fiatal, szőke, nagymellű, szingli rúdtáncosnő volt. A rudat kellett rögzíteni a szobájában…

… A vállalkozás és a házasságunk stabil maradt. Annak ellenére, hogy akadt már olyan is, aki természetben szeretett volna fizetni.